НА ФІЛОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ВІДБУЛАСЯ ЗВІТНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧИХ ПРАКТИК



20 травня 2024 року на філологічному факультеті відбулася звітна конференція за результатами проходження педагогічної практики здобувачами 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей: 014.021 Середня освіта (Англійська мова і література), 014.01 Середня освіта (Українська мова і література), 035.041 Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська та здобувачами І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей: 014.02 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література), 014.01 Середня освіта (Українська мова і література).

Практика була організована та проведена відповідно до наказу ректора університету та навчального плану і тривала з 01.04.2024р по 10.05.2024р. Базами проходження практик стали заклади загальної середньої освіти та коледжі Запорізької, Дніпропетровської, Донецької та Рівненської областей.

Під час проходження педагогічної практики студенти мали змогу випробувати себе у ролі вчителів та викладачів, відчули переваги педагогічної професії, визначили власні професійні інтереси, переконались у психологічній готовності до педагогічної діяльності, на практиці апробували здобуті в університеті теоретичні знання, поліпшили організаторські здібності та вміння.

На звітній конференції було обговорено важливі питання впровадження новітніх технологій виховання і навчання, формування іміджу вчителя. Студенти звітували про свою роботу під час практики: дали узагальнений аналіз її результатів, демонстрували презентації, фото- та відеозвіти, проаналізували труднощі, над подоланням яких ще треба працювати, висловили пропозиції щодо покращення практичної підготовки здобувачів освіти. Результати звіту засвідчили про готовність студентів до роботи в сучасній школі.

Безперечно, педагогічна практика сприяла виробленню у майбутніх вчителів творчого, дослідницького та креативного підходу до професійної діяльності, набуттю навичок аналізу результатів своєї роботи, самоосвіти, виробленню умінь взаємодії з учнівським та педагогічним колективами.

Загалом, практика пройшла на належному рівні, здобувачі освіти проявили неабияку старанність, сумлінність та творчий підхід до поставлених завдань, схвально оцінили організацію практики на нашому факультеті та в закладах загальної середньої освіти, зміст завдань програми практики, відмітили належну підтримку керівників практики та адміністрацій ЗЗСО.

Previous Article
Next Article