Оголошення результатів конкурсу для учнів закладів загальної середньої освіти і здобувачів передвищої та вищої освіти на кращу рецензію «Ну що б, здавалося, слова…», присвяченого Дню української мови та писемності.

19 листопада 2021 року на філологічному факультеті Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького відбулося оголошення результатів конкурсу для учнів закладів загальної середньої освіти і здобувачів передвищої та вищої освіти на кращу рецензію «Ну що б, здавалося, слова…», присвяченого Дню української мови та писемності.

Упродовж вересня-жовтня 2021 року на адресу оргкомітету надійшло 32 заявки та рецензії. Учасниками конкурсу стали учні 8-11 класів таких закладів загальної середньої освіти, як: Мелітопольський навчально-виховний комплекс №16, Мелітопольський ліцей №5, Мелітопольський ліцей №9, Мелітопольський ліцей №10, Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4, Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20, Вознесенська гімназія «Орієнтир» Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району, Фруктівський ліцей Новенської сільської ради Мелітопольського району, Філія «Терпіннівська гімназія» Терпіннівського опорного закладу загальної середньої освіти I-III ступенів «Джерело» Терпіннівської сільської ради Мелітопольського району, Великобілозерський навчально-виховний комплекс №1 Великобілозерського району, вихованці гуртка «Українська мова та література» Комунального закладу «Центр позашкільної освіти», здобувачі Комунального закладу «Мелітопольський медичний фаховий коледж» та Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького.
З вітальним словом до присутніх на заході звернулися: ректор університету, професор Анатолій Солоненко, декан філологічного факультету, доцент Тетяна Коноваленко та завідувач кафедри української і зарубіжної літератури, доцент Надія Акулова, які відзначили вміння та навички учнів і здобувачів в інтерпретації мистецьких творів, філологічній роботі з текстом та наголосили на високому рівні підготовки учасників і креативності поданих рецензій.

Previous Article
Next Article