V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві»
25-26 вересня 2020 р. у Мелітопольському державному педагогічному університеті на філологічному факультеті у змішаному форматі відбулась важлива наукова подія – VМіжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві».
Співорганізаторами конференції були Яґеллонський університет (м. Краків, Польща), Східна Кембриджська міжнародна школа (м. Шен’янг, Китай ), Бєльцькиий державний університет імені Алеку Руссо (м. Бєльці, Молдова), Університет Отто Фрідріха (м. Бамберг, Німеччина), Віденський університет (м. Відень, Австрія), Шуменський університет «Єпископ Костянтин Преславськиий» (м. Шумен, Болгарія).
У конференції взяли участь 126 науковців-викладачів і студентів та 50 вчителів закладів середньої освіти з України та зарубіжжя, зокрема з Австрії, Болгарії, Греції, Китаю, Молдови, Німеччини, Польщі.
Оскільки конференція проходила у форматі науково-практичного заходу, на пленарному і секційних засіданнях було представлено доповіді. На пленарному засіданні було представлено результати фундаментальних і прикладних досліджень та запропоновано нові вектори і перспективи розвитку полікультурного суспільства. Жваву дискусію та особливий науковий інтерес викликали доповіді професора МДПУ імені Богдана Хмельницького Тамари Троїцької, викладача і директора ресурсного центру Бєльцького державного університету імені Алеку Руссо Діни Пую, лектора з Шуменського університету «Єпископ Костянтин Преславськиий» КрасиміриКолєвої, доцента МДПУ імені Богдана Хмельницького Олени Гармаш, студентки Віденського університету Оксани Чмир. У рамках майстер-студії відбулись вебінари, майстер-класи та науково-методичні семінари: “GamificationandDigitalizationasEssential 21stCenturyTools” (Рутковський Максим, РутковськаАльона), “ShortFilmintheEnglishLanguageClassroom” (Харченко Тетяна, Рябуха Тетяна, ГостіщеваНаталя, Ткач Марина), “Психолінгвістичне підґрунтя складаннятестів для перевірки знань учнів та Інтернет-платформи для їхстворення” (Жигоренко Ірина, Мінькова Ганна, Гуров Сергій), “Функційний підхід до вивченняграматики в загальноосвітній школі” (Митяй Зоя, Пачева Валентина).
Тематика доповідей конференції дозволила порушити велику кількість актуальних питань філології й педагогіки та надихнула учасників на нові пошуки і звершення. Атмосфера конференції була максимально сприятливою для польоту думки, творчої співпраці і наукової результативності.