Модуль Жана Моне “Strengthening the EU common values through the policy of multilingualism in the education and training of future teachers” («Зміцнення спільних цінностей ЄС через політику багатомовності в освіті та підготовці майбутніх учителів») за міжнародною програмою Erasmus+. Члени робочої групи: Коноваленко Т.В., Гончарова О.А., Маслова А.В., Шевченко Ю.М., Калужська Л.О.

Модуль орієнтовано на здобувачів вищої освіти освітнього ступеня Бакалавр (4й рік навчання), які спеціалізуються на навчанні іноземних мов дошкільнят та молодших школярів. Головною метою модуля є зміцнення спільних цінностей ЄС через європейську політику багатомовності під час підготовки майбутніх учителів початкової школи. Вважаємо, що такий підхід покращить освітньо-педагогічний процес в Україні, а також наблизить його до загальноєвропейських цінностей та мовних стандартів. Така освітня політика створить основу для вивчення та викладання іноземних мов з раннього віку та сприятиме поширенню спільних цінностей ЄС.
Очікувані результати проєкту: вивчення сутності спільних цінностей ЄС та політики багатомовності ЄС, яка реалізується в країнах-членах союзу, її порівняння зі стратегічними питаннями раннього навчання іноземних мов, оприлюднення результатів проєкту на науково-практичних конференціях різного формату, друк публікацій з індивідуальних досліджень учасників команди проєкту з просування спільних цінностей ЄС та європейських інновацій у викладання іноземних мов в Україні, організація та проведення науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів і засідань «Круглого столу» з викладачами університету, здобувачами вищої освіти, вчителями шкіл, представниками органів місцевого самоврядування на місцевому, регіональному та національному рівнях, публікація електронного навчального посібника «Спільні цінності ЄС та політика багатомовності як основи раннього вивчення та викладання іноземних мов в Україні», складання майбутніми вчителями іноземної мови портфоліо з обов’язковим розділом «Як я пропагую загальні цінності ЄС через своє викладання».