«Досконалість викладання – досвід Великої Британії»

17-18 березня 2021 року відбувся Міжнародний форум «Досконалість
викладання і навчання у вищій освіті» у рамках Програми вдосконалення
викладання у вищій освіті України. Мета Форуму – сприяти обміну кращими
практиками та фаховому обговоренню питань вдосконалення викладання і
навчання у вищій освіті в Україні.

Програма Форуму містила доповідь «Досконалість викладання – досвід
Великої Британії» (Д. Паркін), панельні дискусії «Професійний розвиток
викладача університету – ключові гравці» (С. Калашнікова, О. Шаров, О.
Єременко, О. Гузар, Є. Плотніков), «Трансформація викладання: виклики та
можливості» (К. Трима, В. Панченко, Т. Коноваленко, Т. Маринич, О.
Єрмошкіна), «Викладач та студент – як побудувати ефективну взаємодію?»
(Ю. Соболь, А.Калінін, Є. Гуков, М.Цип’ящук, О. Яшенкова), презентацію
інституційних кейсів, паралельні воркшопи «Онлайн Одіссея: від начитки
матеріалу до розробки інтерактивного викладання», «Гейміфікація в
освітньому процесі під час пандемії», «Блоґґінґ як мотиваційний тріґґер
залучення студентів у процес навчання», «У ролі викладача: створення
тестових завдань студентами як інструмент активного навчання».

Команда наших викладачів Ольги Гончарової, Тетяни Коноваленко та
Анастасії Яковенко взяли участь в організації та проведенні заходу.
Ольга Гончарова дала інтерв’ю щодо результатів упровадження Програми в
роботу нашого університету, наголосила на тих освітніх можливостях та
інструментах, які отримала наша команда завдяки участі у Програмі. Це
інтерв’ю було обрано для створення проморолика Форуму та
продемонстровано як вітальне відео під час урочистого відкриття.

17 березня Тетяна Коноваленко стала учасницею панельної дискусії
«Трансформація викладання: виклики та можливості», на якій було
обговорено питання щодо змін у викладанні упродовж минулого року, нових
підходів та інструментів, нових можливостей щодо організації освітнього
процесу, професійного розвитку викладачів в нових умовах.

18 березня Анастасія Яковенко провела воркшоп «Блоґґінґ як мотиваційний
тріґґер залучення студентів у процес навчання» та розкрила можливості
використання мобільного застосунку InShot для створення короткого відео
для власного блоґу з навчальною метою. Цей формат роботи представлено як універсальний спосіб формування різних фахових компетентностей студентів
та мотиваційний тріґґер підвищення ефективності сучасного освітнього
процесу.

Наші колеги гідно представили досвід МДПУ імені Богдана Хмельницького
на міжнародному заході високого рівня.

Детальніше про форум за посиланням:

https://tleforum.online/home-no-reg/#speacker